|
|
tudományos főmunkatárs Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
Kutatócsoport
|
|
Ismeretelmélet |
Telefonszámok
Szobaszám
|
|
+36 1 224 6700/4190
B.7.22.
|
Kutatási terület
|
|
Ismeretelmélet Modern filozófia- és tudománytörténet |
Kutatási projekt
|
|
2017. 02. 01- 2017. 09. 30 TE HOGYAN OLDOTTAD MEG? – A Matematikai Felfedezés Iskolája és Története; Nemzeti Kulturális Alap - A2014/N6285, 300.000 Ft (NKA) + 300.000Ft (Balatonfüredi Önkormányzat) 2012-2016 Narratives of the History of Hungarian Philosophy (1792-1947) (OTKA 104643) 2013-2016 Beyond Representationalism (OTKA 109098) 2013-2014 LinkedUp Challenge (Linking Web Data for Education FP7 Support Action Project) 2012-2013 (Mobilkommunikáció és Multimédia-alapú TudásTranszfer, K+F, Új Széchényi Terv (EDOP 1.2.1, MMATT.hu. Kutatásvezető) 2003-2006 FILTER project of the European Comission (Contractor and co-ordinator: The Economic and Social Institute of the Free University Amsterdam, Country report) 2003-2004 Reception and Creativity - Open Hungarian Culture / Recepció és Kreativitás, Nyitott Magyar Kultúra Projekt (MTA Filozófiai Kutatóintézet/ Institute of Philosophy, HAS) 2001-2003 E-módszerTAN (T013 PR IV., Eduweb Távoktatási Rt. / E-methods Eduweb Plc.) 2001-2002 Az eEurope Plus Akció Terv megvalósításából adódó feladatok (APERTUS Alapítvány / Koncepció a hazai távoktatás fejlesztésére. (Tudományos tanácsadó.) / 2000-2001 Döntéstámogató, informatikai adatbázis és szakértői rendszerfejlesztés a felsőfokú jogi továbbképzésben. (A PPKE JÁK, Deák Ferenc Állam és Jogtudományi Intézet és BME Irányítástechnika és Informatika Tanszékével Széchényi Terv keretében elnyert kutatási pályázat. Kutatásvezető.) / Legal Databases and Decision Support Systems in Post Graduate Legal Education (Pázmány Péter Catholic University, Deak Ferenc School of Postgr. Studies) 1999-2000 PPKE JÁK Távoktatási Programfejlesztés (a KHVM célirányzati kezelésű költségvetési finanszírozású informatikai pályázatának keretében a BME részvételével. Programfejlesztési Műhely Vezető.) / Program Development for Distance Education of the Pázmány Péter Catholic University Faculty of Law and Political Sciences |
Oktatási tevékenység
|
|
2018- Milton Friedman Egyetem, Módszertani és Informatika Tanszék, docens 2013-2017 Zsigmond Király Egyetem, Gazdaság Informatikus Szak, Üzleti Intelligencia Szakirány (Szakirány felelős) Oktatott tárgyak: Mesterséges Intelligencia és Tudásreprezentáció, Döntéstámogató és Szakértői Rendszerek, Tudásalapú Technológiák, Kutatószeminárium |
Az elmúlt öt év öt legfontosabb publikációja
|
|
Benedek, András G.: Embodied Conceptions of Mathematical Understanding in the Twentieth Century: the emergence of Zoltan P. Dienes’s principles and their origin. In: Körtesi, Péter (ed.) History of Mathematics and Teaching of Mathematics Conference. Miskolc, Hungary, 2018.05.23-2018.05.26. Miskolc. MIME Benedek, András G.: NETWORKED KNOWLEDGE ARCHITECTURES: Tools versus Standards of Learning Design. In: Veronika Stoffová, Zsakó László, Szlávi Péter (szerk.) New methods and technologies in education and practice: XXIX. DIDMATTECH 2016. (284 p.) pp. 257-264. Benedek, András G.: MindTheGapp™ Between standards and practice of mobile learning experience design, International Journal on Advances in Education Research 2:(1) pp. 14-36. (2015). International Conference on Education, Social and Technological Sciences. Valencia, Spanyolország: 2014.03.13 -2014.03.15. Benedek, András G.: Augmenting Conceptualization by Visual Knowledge Organization. In: András Benedek, Kristóf Nyíri (szerk.) Beyond Words: Pictures, Parables, Paradoxes. (260 p.) Frankfurt: Peter Lang Verlag, 2015. pp. 117-130. Benedek, András G; Goodman, Christopher P.; Gyuri, Lajos: VISUAL SEMANTIC CONCEPTUALIZATION “Conceptipedia” a Collaboration Platform for “Wikinizers”. In: Fernando J Garrigos-Simon, Carlos Rueda-Armengot, Ignacio Gil-Pechuan, Sofia Estelles-Miguel (szerk.) Strategies for Teaching in the XXI Century. 250 p. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2015. pp. 13-27. |